Tuesday, July 24, 2012

Amenoworld cuba selindung kejahatan PR?

Kebelakangan ini tersebar luas di Internet di mana Zam Zarina Zambri di blognya iaitu http://zamzarinazambri.blogspot.com telah membuat sebuah post bertajuk :

DALANG FITNAH WIKIPEDIA ROSMAH MANSOR DIDEDAHKAN.. 

Dan pendedahan ini telah memberi kesan kepada Pakatan Rakyat kerana dengan jelas dan terang telah terkantoi mereka FITNAH dan turut menyebarkan FITNAH secara berleluasa terhadap DS ROSMAH.


Blog Papagomo juga telah menyebarkan perkara ini dan ternyata perkara ini boleh membuatkan Pakatan Rakyat terdiam akibat kantoi yang memalukan keh keh keh.

Ok apa yang Mila nak fokus kan kat sini bukan berkenaan kantoi tersebut, tetapi cubaan menutup kesalahan Pakatan Rakyat oleh sebuah blog pembangkang iaitu Amenoworld.
Enhanced by Zemanta

Persoalannya kenapa blog ini membuat POST seperti dibawah ini?

Keh keh keh..

Mari kita lihat dari sudut pandangan Mila sendiri :

"Sebenarnya Juak Pakatan Rakyat telah dengan jelas terkantoi menyebarkan FITNAH terhadap DS ROSMAH selama bertahun-tahun,
Ini adalah salah satu cara PAKATAN HARAM berkempen demi undi,
Apabila mereka kantoi maka dengan segera seorang Blogger yang kononnya suci dan tidak mengetahui tentang FITNAH tersebut membuat POST supaya "RAKYAT" melihat kesalahan FITNAH ini adalah berpunca dari INDIVIDU atau dengan mudah nya bukan dari PAKATAN RAKYAT.

Tapi jelas tiada Rakyat yang sanggup menanggung DOSA fitnah ini melainkan pemimpin Pakatan Rakyat sahaja!

Faham tak?

Lihat lah POST dia ni hahaha lawak betul lah :







Sekali tengok pun tahu Amenoworld berlakon tidak tahu berkenaan perkara ini!

Keh keh keh..

Kita dah dapat lihat dengan jelas betapa kotor cara Pembangkang Malaysia melakukan kempen.
Dengan FITNAH sahaja mereka berjaya mendapat undi dari RAKYAT

P/S: Mila tahu Amenoworld terpaksa membuat POST ini bagi mengelakkan "Anuwar atau Nik Aziz" yang terpaksa jawab dari wartawan nanti :-)

1 comment: